top of page
  • Reut Levana

להיות בציר שלי

אף לידה לא דומה לשום לידה שהייתה לפניה

יש לכל לידה לכל תינוק לכל אשה את הדרך שלה להיות.


'זה לא כמו שדמיינתי שזה יהיה ' היא אמרה לי במנוחה בין הצירים

אני שומעת את המשפט הזה כל כך הרבה


*****

שמעתי שאבנר שיפטן (רופא מיילד) אמר שנשים מאמינות יולדות טוב יותר

מה זה אומר???

נשים מאמינות בגוף שלהן מאמינות בתינוק שלהן מאמינות בעצמן שמאמינות שהן מושגחות


אני מאמינה שההכנה הכי טובה שאנחנו יכולות לעשות זה לחזק את המקומות האלה בעצמנו בתוכנו


להאמין בי להאמין בבריאה בגוף שלי בתינוק שלי שיודע להיוולד


וכן גם להאמין שיש שליחים טובים שהצוות לטובתך.


תבחרי את מי יהיה איתך שם בן זוג. אמא. דולה. חברה טובה.

תאמיני בך.


את יודעת!


תבחרי לך מלווים שיזכירו לך את זה למקרה שתשכחי. שיראו אותך במבט מאמין בעין טובה ובוטחת

תבחרי מי שנעים לך איתו.ה


את יודעת ללדת את יכולה למצוא את הציר שבך למצוא את עצמך מחדש גם אם משהו מבחוץ מבלבל אותך מידי פעם תחזרי פנימה את יכולה. ואני מזכירה את זה לעצמי ללב שלי בלי קשר ללידת תינוק לכל אתגר בחיים

לידה היא הזדמנות לחוות את זה בעוצמת קצה אבל האתגר הזה נמצא איתנו כל הזמן.

מכירה את זה אצלך גם?

בימים שלקראת פסח רוצה לברך אותי ואתכן בחירות של בחירה חירות בלב פתוח אמונה בציר שלנו אמונה שתמיד אפשר לחזור לציר




26 צפיות0 תגובות
bottom of page